Обслуговування комп'ютерної техніки
IT-інфраструктура сьогодні – основний аспект роботи будь-якої компанії, тому актуальним є питання обслуговування серверів і комп'ютерів на аутсорсингу. Це зручніше і економічніше, ніж утримувати ІТ-відділ. По телефону +38067 705-69-98 ви можете дізнатися подробиці або викликати фахівця.
Напрямки техобслуговування і ремонту комп'ютерної техніки
Проблеми з комп'ютерами та комплектуючими – найбільш частий спектр витрат будь-якого підприємства. У спектр ремонтно-профілактичних робіт входять наступні дії:
- Установка операційної системи, робочого і допоміжного програмного забезпечення.
- Ремонт неполадок ПК, серверів і периферійного обладнання.
-
Діагностичні та профілактичні роботи.
-
Модернізація комп'ютерної техніки.
-
Регулярне резервне копіювання даних і їх відновлення в разі необхідності.
-
Вартість послуг по обслуговуванню комп'ютерної техніки розраховується індивідуально для кожної компанії і залежить від кількості і типів наявних в офісі пристроїв – комп'ютери, серверне обладнання, телефонні станції, файлові сховища – а також від вибраного типу обслуговування і ремонту комп'ютерної техніки. Замовник сам визначає, які послуги йому потрібні.
Що входить в діапазон робіт
Обслуговування серверів і комп'ютерів організацій являє собою великий спектр завдань. Адміністрування серверів – справа, що вимагає відповідального підходу і високого рівня знань. Навіть незначна помилка може призвести до фінансових втрат організації. В основному техобслуговування серверів включає в себе налаштування їх конфігурацій під робочі завдання, а також постійний контроль на предмет виникнення неполадок.
Контролювати комп'ютери та оргтехніку простіше. У спектр робіт входить ремонт або заміна комплектуючих, встановлення та налаштування програмного забезпечення, драйверів. Також до обов'язків фахівця з обслуговування комп'ютерів для організацій може входити прокладка локальних мереж, заправка картриджів в принтері, діагностика працездатності бухгалтерського або офісного софту. У разі виникнення збою фахівець в найкоротші терміни відновлює роботу, не допускаючи простоїв.